Thursday 12 March 2009

Sambutan Maulidur Rasul SMKPP





Tahniah dan Syabas kepada Panitia Pend. Islam dan MGK SMKPP dalam melaksanakan Program Sambutan Maulidur Rasul disekolah. Terima kasih juga kepada semua Jawatankerja program yang telah memberikan komitmen secara menyeluruh. Terutama sekali kepada Cigku Suberi yang tidak lekang dari tempat kawalan sistem siaraya. Tanpa beliau dalam menguruskan sistem siaraya program ini tidak dapat berjalan dengan lancarnya.Terima kasih sekali lagi.
Kepada Al-Fadhil Ustaz Hapidz sebagai tonggak utama perancang program juga, jazakallah yang tidak terhingga. Insyallah dimasa akan datang, satu slot khas beliau akan dipersembahkan. Oleh itu sila nantikan tayangan Dakwah Multimedia beliau diprogram berikutnya. Insyallah.
Tidak lupa juga kepada Al-Fadhil Ustaz Hj. Fauzi dalam tazkirah ringkas tetapi padat serta memberi input yang sungguh bermakna buat kita semua selaku seorang muslim. Syabas kepada Ustaz Basharuddin serta krewnya (Ustz. Nurfilzah, Ustz Ribhani, Ustz Muzyliyana) dalam menjayakan kuiz sempena Maulidur Rasul dengan celoteh manja yang telah menarik perhatian ramai pelajar amnya.
Jazakallah juga kepada penceramah wanita Ustz Zabedah yang telah memberi banyak input mengenai Maulidur Rasul. Tahniah dan syabas juga kepada Cikgu Ismi dalam ceramah multimedia beliau yang telah membuka minda pelajar utk menyintai umat seislam kita di bumi palestin. Syabas dan tahniah juga kepada semua pelajar yang telah mengambil bahagian dalam program tersebut.

No comments:

Post a Comment